25 Mart 2015 Çarşamba

Eyeko Eyeliner

Göz makyajına hasta olan ben şu lens denen mucize olmasa kavanoz dibi gözlüklerle yaşamak zorunda kalacaktım. Amma ve lakin lensler de göz makyajı konusunda çok seçici davranmama neden oluyor. Çünkü çoğu göz makyaj ürünleri alerji yapıyor.

Genelde mineral makyaj ürünlerini tercih ediyorum. Ve şu ara EYEKO denen göz makyaj mucizelerine sardım gençler! Alexa Chung denen taş ablamız makyaj yüzü bu markanın. Ablanın gözlere makyaj yapmasına gerek yok aslında. Eyeko zekice davranmış bu konuda.









Vallahi üşenmeden bütün ürünlerini yazacağım. Tabi Türkiye'de ulaşılabilir olanların.:)




Eyeliner ile başlayayım. İki çeşidi mevcut: Eye do Liquid Eyeliner ve Skinny Liquid Eyeliner.


Benim tercihim eye do eyeliner. Siyah, koyu, kalıcı ve ince bir görüntü elde edersiniz. Kedi göz yapacak kadar başarılı bir eyeliner. Kalem tipinde olduğundan uygulaması çok kolay. Yine de benden bir kopya önce kuyruğu halledin. ;)










Skinny eyeliner ise, eye do kadar iddialı değil. Kalıcılığı aynı, ucu biraz daha ince. Aslına bakarsanız aynı isimde maskaraları var. Seri olarak kullanırsanız daha başarılı bir görüntü elde edersiniz.









Eyeliner fiyatları 55tl. Ben eye do eyeliner' a başlayalı 2 ay oluyor, ne kadar süre beni idare edeceğini bu yazıyı güncelleyerek paylaşırım sizlerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder