31 Mayıs 2015 Pazar

Mayıs ayının son alışverişi

Mayıs ayının son cilt bakım alışverişini nemlendirici alarak yaptım. Kendimi aştım ve bu ara her yerde çıkan yeni markayı denemeye karar verdim: Dermaceutic...

Ve son kıymetlim Dermaceutic Hyal Ceutic




Yoğun nemlendirici bir krem. Bu özelliğini içerdiği yüksek orandaki hyaluronik asitten alıyor.-Ki bu kısmı ben de yeni öğrendim- Hyaluronik asit ağırlığının 400 katına kadar su tutabilme özeliğine sahipmiş. İşte tercih nedenim de tam olarak bu. Hem nem hem yaşlanma karşıtı...

Ek olarak jojoba yağı, aloe vera ve E vitamini içeriyor. Dışarıdan bakıldığında mis gibi bir krem. İçeriden bakınca da dokusu güzel, kokusuz. Yüzünüze uyguladığınızda cilt gerginliğinde bir rahatlama da oluyor.

Uzun vadedeki etkilerini bir başka yazıda sizinle paylaşırım... O vakit görüşürüz...

4 yorum:

  1. Kuru ciltler için harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper süper:) hatta dermaceutic süper.. keşfettikçe daha çok seviyorum..

      Sil
  2. vay güzel bir ürünmüş:) bloğunu takibe aldım bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler... ben de bloguna geliyorum hemen :))))

      Sil