8 Mayıs 2015 Cuma

Studio Make Up ile Mat Ruj Krizim

Bu ara mat ruj krizindeyim. Bu zamana kadar neden parlayan, ışıl ışıl rujlar kullandım diye düşünüyorum hatta... Sizce abartıyor muyum? Gerçi abartsam nolcak, kadın ruhu iki ay sonra da parlak çeker canım değil mi:))))

Sonuç, dün Tekin Acar'a bakayım dedim... Şeftali tonları var aklımda. Estee Lauder, Shiseido, Lancome derken matlıkları bana yetmedi.. Yetenin de rengi hoşuma gitmedi. En sonunda Studio Make Up'a baktım. (Ara not: Geçen seferde vanilya rengine takmıştım, Estee Lauder'da karar vermiştim, bi ara onu da yazarım.)

Aklımdaki renkten biraz daha koyu ama Studio Make Up LSM 003'ü aldım. Mat rujlar zor uygulanır, LSM 003' te öyle bir zorluk yok. Uygulaması rahat, kalıcılığı başarılı. Dudaklarınız kuru olsa bile, görünümü düzelttiğini söyleyebilirim.








1 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu Modaland'da keşfettim ve izlemeye aldım :) Bana da bekliyorum :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil